Bezbolesne znieczulenie zębów

Bezbolesne leczenie zębów Rzeszów

bezbolesne znieczlanie zębówNasz gabinet stomatologiczny zapewnia swoim pacjentom wszelkiego typu udogodnienia oraz wybór najnowszych technik w leczeniu stomatologicznym. Wśród wyposażenia gabinetu dentystycznego wymienić można m.in urządzenie służące do wykonywania różnego rodzaju znieczuleń stomatologicznych z wielką precyzją, szybkością oraz skutecznością. System ten idealnie nadaje się do bezbolesnego leczenia zębów.

Zastosowanie technologii znieczulenia komputerowego jest dość szeroko pojęte. Począwszy od pedodoncji (stomatologii dziecięcej), przez stomatologię estetyczną, implantologię, periodontologię, chirurgię stomatologiczną, protetykę, endodoncję, aż po stomatologię zachowawczą. Tego typu znieczulenie zęba jest dość wszechstronne, a co za tym idzie – często stosowane. Ponadto dzięki możliwości zastosowania techniki znieczulenia śródwięzadłowego, czyli podania środka znieczulającego bezpośrednio w okolicę aparatu więzadłowego i szpary ozębnowej, eliminujemy ból, bezboleśnie podajemy środek znieczulający oraz wykluczamy nieprzyjemne objawy „odrętwienia twarzy”.

Znieczulenie bez igły w gabinecie dentystycznym

Jak się okazuje, nie sama igła jest czynnikiem powodującym ból, ale wprowadzany przez nią pod ciśnieniem płyn. Dlatego też idealnym rozwiązaniem jest wykorzystanie techniki komputerowej, która podaje środek anestetyczny w dość dużych ilościach, lecz przy niskim ciśnieniu. Przepływ anestetyku regulowany jest komputerowo, co umożliwia idealne zgranie aplikacji z wchłanianiem go przez organizm – płyn absorbuje się na bieżąco w oparciu o osmozę komórkową. Właśnie tak nowoczesna technika może zapewnić bezbolesne znieczulenie zębów. W porównaniu do tradycyjnych metod, jest o wiele bardziej skuteczna, a efekt utrzymuje się dłużej, choć koniec podawania środka znieczulającego jest późniejszy.

Komputerowe znieczulenie zęba Rzeszów

Dla części pacjentów, szczególnie dzieci, strzykawka i igła jest czynnikiem powodującym strach przed dentystą. W celu uniknięcia sytuacji stresowych, proponujemy znieczulenie zęba bez igły. Choć znieczulenie komputerowe nie może zostać określone jako bezigłowe, to możliwość podania śródwięzadłowego, po uprzednim powierzchniowym znieczuleniu żelem, eliminuje jakiekolwiek odczucie ukłucia igłą, odczuwalne w tradycyjnym podaniu środka znieczulającego. Ponadto, nasi pacjenci wybrać mogą również usunięcie zęba lub jego leczenie w znieczuleniu nasiękowym lub przewodowym.

Leczenie zębów bez bólu – Stomatolog Rainer& Łukoszko